En dryg fjärdedel av Jo08



när jag letade bilder (facebook, såklart) så konstaterade jag ett par saker;

  • signe blir aldrig dålig på kort. aldrig någonsin.
  • 95 % av alla upplagda bilder är från fester av olika de slag - och det säger väl sitt.
  • björn gillar att le och tramsa (om någon i hans umgänge missat det).
  • de har charm, de där journalisterna.

och nej "L", jag menade inte 2008 :) Jo08 heter klassen jag började i nu till hösten.
och slutade i nu till våren. de är väldigt fina!


Kommentarer
Postat av: Elin

visst är vi väl ganska charmiga?! ;)

vi saknar dig dessutom.

2009-12-29 @ 17:36:50
URL: http://mentittahit.blogg.se/
Postat av: L

var det meningen att det skulle stå 2008? (a)

2009-12-30 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback