filterforskarfanny, är det jag?

goonatt,
jag är som vanligt vaken sist..
vill inte sova, klarar inte av att lägga mig och känna,
känna känslor, hata gråta hata mera.
orkar inte vill inte.
men jag måste..

ditte var trött efter jobbet i stockholm idag,
så hon la sig, jag såg på mammas pojkar.
kan vara det sämsta någonsin
och så läser man "vad hände sen" på tv4.se
fan vad besviken man blir,
jag hoppas alltid att sånt ska vara fint och på riktigt..
och fel val ÅH.
jane var bäst, verkade vara en så genomskön människa,
att bobby väljer julia kan vara det värsta idag.
hon äcklar mig nästan lika mycket som erika i paradise,
men grabbarna verkar gilla henne...
klart, hon har ju aldrig trosor och bh,
KÖR PÅ DEN DÅ TJEJEEER

jag försöker göra ett collage av bilderna från pepparkakshustävlingen,
men photoshop strejkar och jag blir bara på ännu sämre humör.
är det någon vettig människa inne på msn?
fan vad det här suger.

GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback