GOD MORGON

kläderna jag växt ur och la upp för försäljning
- jag är en opålitlig, dålig försäljare.
blir inge, jag ska komma i dem, och mycket mycket mer.
woho jag är rätt taggad.
2010 inleds för min del med svett och hög musik,
men det kommer bli värt det. året ska bli bra.
ska ska ska ska ska ska ska ska ska ska.



fan, jag har klarat av 4 månader inlåst på psyket, tvist om tvångsvård och tvångsomhändertagande, förflyttning till diverse avdelningar, misshandel, kränkning, första året på gymnasiet felfritt efter noll skola på 2 år, träna upp min kropp från daller till muskler, få nya, bra vänner, komma in på MIKAS, vakna upp på intensiven bland slangar och maskiner efter ett andra självmordsförsök...
jag är stark, det vet jag ju. jag ska klara det här. en gång för alla.
LEVA - MÅ BRA - ÄLSKA.

Kommentarer
Postat av: Emma

senast när du vaknade upp med slangar osv, var det efter ett andra självmordsförsök? hur försökte du? :/

2009-12-30 @ 14:49:56
Postat av: juliet

fan va glad jag blir för din skull! jag vill leka med dig ju

2009-12-30 @ 15:06:03
Postat av: Anonym

Jag hejar på dig! HEJA!!



2009-12-30 @ 18:12:17
Postat av: amalia

du kommer klara det!

2009-12-30 @ 23:27:10
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: elin

lycka till fanny! & i adore your body! (:

2010-01-03 @ 15:20:05
URL: http://giitterhora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback