gott till jul (och resten av året)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag antar att dom är glada för att du finns, men alltför många har så jävla svårt för att visa det på ett sätt som man förstår. jag vet inte, jag känner inte dig och du känner inte mig, jag kan bara läsa det du skriver och försöka tala från egna erfarenheter. så jag tror jag håller med om det du säger - jag hatar när man bara vill ha lite uppskattning och istället får ett "allt blir bättre - sen". vadå sen, är allt inte som jag vill NU då kan det lika gärna vara.



jag är nog inte sjuk. inte så som jag borde vara. jag väger väl normalt och min kropp funkar som den ska, jag gillar bara inte att äta. och nu har jag bestämt mig. jag drömmer inte om att väga 30 kilo, jag ska bara bli nöjd med min kropp. jag har pendlat väldigt mycket dom senaste sex åren, i vikt, i mående, i hur pass normal jag kan anses bland andra. i hur mycket jag skiter i mina vänner och bara vill vara själv. jag har varit i olika behandlingar men inte känt att det funkat, och därför är jag väl i något slags mellanläge och verkligen inte sjuk, SJUK. men mina vänner har slutat bjuda in mig till tillställningar där det är mat inblandat, och om vi ens så bara ska se en film tillsammans och det är middag först ber dom mig komma senare än alla andra för att dom inte orkar ha mig där. så jag antar att jag inte kan anses som helt frisk heller, i alla fall inte i deras ögon.



hur är det med dig?

2009-12-20 @ 19:43:58
URL: http://kandusemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback