jag älskar dig

-dags för en töntig kärleksförklaring-

jag älskar att du finns på ett sätt jag inte upplever att någon annan gör
hur du skrattar
hur du drömmer dig bort bort nånstans där vi andra inte är
jag älskar hur du aldrig får mig att känna mig bortglömd eller mindervärdig
du stöttar hjälper och peppar
vi kan prata om allt och inget
vad vi än gör hur vi än gör så har vi aldrig tråkigt
jag vet inte om vi är själsfränder
men vi är lika trots alla våra olikheter
du är lång du är smal
jag är kort jag är tjock
du är rolig du är charmig
jag är tråkig jag är blek
vi passar kanske ihop därför
vad vet jag
jo jag vet att jag älskar dig
du är bäst.


Kommentarer
Postat av: ditte

Men gummsan då!

Vad fin dur är, fast riktigt så där är det ju inte!! det vet du ju. Älskar dig <3

2009-12-08 @ 11:31:33
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: jessi

... tänker på dig varje dag

2009-12-08 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback