jul ÄR överskattat, precis som det mesta

okej, jag tar tillbaka.
julafton blir bara bra om man mår bra, har en bra familj eller bara nåt jävla bra överhuvudtaget. jag har i och för sig louise. tack gud för det och hur fan ska jag klara tre dagar i lund ?? det värsta blir den 5 timmars långa tågresan med bara mor och bror. sen kommer louise ett dygn senare.

att efter en kväll av ångest, tårar och hårda ord, få höra att kan ta sig nånstans, av sin mamma, och man då förlöjligar sig genom att höra av sig till någon man på något sjukt sätt ska bry sig, så tror jag inte kvällen kan katogoriseras som en bra jul, eller?

nästan så jag börjar tro på tomten i rent hat mot mitt liv och människorna i det.
så tack för makroobjektivet iallafall, jag ska fly med det.

Kommentarer
Postat av: steph

jag visste att du skulle få det hihi. din mor ringde mig för nån vecka sen och fråga ut mig om objektiv haha :D

2009-12-25 @ 10:40:28
Postat av: Anonym

det var ju inget makroobjektiv!

2009-12-25 @ 12:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback