"knivsta-power!"

att (idol-)erik ens säger så uppe på scen framför sketna
thunman i sketna knivsta är ju på gränsen till för pinsamt.
vi frös en del -
(ditte: "min liilla liiiilla rumpa fryser jättejättemycket")
och konstaterande att erik fan det enda bra knivsta producerat.

nu inväntar jag ditte och jonas igen,
jag har ångest ångest ångest.
men vad ska jag säga, det beror ju inte på dem..
eller jo, det beror på "umgänge" överhuvudtaget,
men inte de två personligen..
de är väl isåfall de första jag vill vara med.

jag gav emelie en julklapp idag.
ett knivställ (eller knivklock, som mamma säger att det heter).
hon trodde det var en dildo, men när jag dunkade ner den i
hennes famn insåg hon att så tung är inte ens dunder-dildon.

jag tror jag återkommer.


Kommentarer
Postat av: :O

och soran såklart!

2009-12-25 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback