Kom igen nu för fan

jag har fått "bud" på alla kläderna men alla frågar vad jag vill ha,
så jag säger det en gång till -
helst skulle jag behålla dem allihop, för allt är snyggt.
men jag kan inte ha dem, så istället tänkte jag tjäna en slant,
måste spara spara spara på alla sätt jag kommer på,
till makrobjektivet jag vill ha (cirkus 6000 riksdaler för det ja)
PLUS
att jag måste spara till en dator också, den här ger snart upp.
och då blir det inge bloggning från roethlisberger.blogg.se (!!!)
det vet jag att ni inte vill - så hjälp nu!
om jag inte får vettiga bud så behåller jag dem ändå - för att titta på,
och för att kunna bli nostalgisk över minnena som poppar upp..

såhär sliten är man ut efter en festlig natt i snygg-klänningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback