mer design

min dag började lite ovanligt,
för min pappa väckte mig,
live-väckte mig.
han stannar till fredag morgon,
efter incidenten i onsdags ville han komma
men han var sjuk så han kunde komma fören nu..
prata med läkare och sånt, är väl mest vad han gör.

imorgon gäller det
och jag undrar vem som kommenterat inlägget om tävlingen,
du kan väl höra av  dig till mig,
jag bara undrar vem det är som helal hatar?

har spenderat kvällen med ditte och jonas
hänger hakan i knät nu eller
och vi har sett på paradise, såklart,
och rökt och pratat strunt sådär.

jonas åkte precis och nu ska jag fota ditte,
hon vill öva inför imorgon, plåtning för elite på g igen,
tjejen måste värma upp inför paris och fashion week!
nej jag är inte avis, inte alls.

har förresten fixat en design till söta cornelia ikväll också,
klicka här för att se.

hejhopp ditte står här och stressar mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback