mot huvudstaden

firar jul gör vi i stockholm, hos världens bästa kusin och moster.
jag har noll och ingen aning om vad jag ska få..
har önskat mig en dator och ett makroobjektiv på cirkus 6000 riksdaler,
väldigt tveksam till att någon av dessa önskningar skulle gå i uppfyllelse,
men thats what wishes are for, right?
inget annat jag önskat i mitt liv har ju gått vägen sååå.
ja fyfan (!) jag är riktigt depp och emo idag,
hoppas lina och hennes julklapp kan muntra upp mig, de lär anlända snart.

på tal om sånt så fick jag superduperfina julklappr av ditte igår,
bilder kommer säkert (för jag är en så ambitiös bloggerska, nivet).
tack hjärtat!

och på tal om ditte (jag gillar röda trådar) så sticker hon om exakt två veckor idag.
två månader i paris är det som gäller för den blivande topmodellen, fashionweek (!!)
jag kommer sakna ihjäl mig, så kanske är det en biljett till paris som ligger i någon av
klapparna under granen imorgon? vi har ju pratat om hur och när jag ska hälsa på där nere, såklart. tidig vår i paris låter ju inte helt fel!

nyår kommer jag nog inte ens fira, blir antagligen hemma.
supa lite vin i min ensamhet känns stabilt. GOTT NYTT ÅR FANNY!

nej nu ska jag med hjälp av telepati få hit lina,
heerrrååå


jag och kusin för exakt 5 månader sen idag.. bästa tiden i mitt liv. älskar dig louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback