nattblogg

en kväll med först skapande av kola och knäck med ditte,
sen paradise med jonas och bebe
(ditte var mest bara inne på toan den halvtimmen)
sen ett himla massa prat om allt från
några dagar i stuga med snowboard-åk
till bögar med barn och deras nya flickvänner..
och omega 3 och tejp,
sånt där vanligt, ni vet.

imorgon väntar en rätt bokad fredag,
först möte klockan halv ett på gamla fängelset,
(ja det är nog det första jag gör imorgon, sängvanorna är inte de bästa)
och sen fika med sagis, sen hem och
bli serverad en trerätters middag av emelie.
har hört att hon ska vara bra på det där med mat...

jag sitter nere i mitt kök, ditte kastade ut mig ur mitt rum,
så vad gör man?
jag hatar nätter.


jag ber fast jag inte tror på gud, jag hoppas fast jag inte tror på tur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback