Nytt år på ingång..

min dator har lagt av. helt. så jag sitter nu med min lillebrors ärvda, sketna minidator i knät. men vad gör man, "bättre än ingen dator alls" ...
alla vänner är givetvis ute och roar sig, med all rätt, och jag hade säkert fått vara med om jag velat, men nej - satsning nu och back on track snart. vad jag ska göra då vet jag inte riktigt, men eftersom jag lämnat rosendal och charmörerna i klassen jag han gå med i 2 månader, så lär det bli satsning på andra fronter. typ, kärlek, fest, foto och skrivande. låter som en braaa plan. 2010 blir mitt år, så småningom.

att jag missar firandet av årsskiftet gör mig egentligen ingenting, har ju bara firat en enda i mitt liv. för jag har alltid varit i schweiz, tills jag blev sjuk. då var det en nyårsafton hemma bara mamma och jag. och förra året var jag nykter hos skumtomten. fast skumtomten var inte hemma. eller, hon tog festen med storm när hon väl kom. detta är alltså den nyårsafton jag firat, måste jag förklara mer varför jag inte är jätteledsen över att inte vara "med" ikväll? nej, tänkte väl det.


Kommentarer
Postat av: amalia

nj du missuppfattade mig helt!

jag menade att det inte gör något om du går ner och din kropp fortfarande mår bra. Om den skulle göra det vid 53 så är det väl bra. Alla är ju olika. jag menade att du inte skulle gå ner mer än kroppen ville. föstår du vart jag ville komma?! :P

jag menade inte att den ville väga det den gör idag! det ha ag ingen aning om iaf den ville eller inte...

2009-12-31 @ 21:54:51
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: amalia

Jag är också själv hemma på nyår idag....

2009-12-31 @ 21:56:09
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback