smygtitt

sisåhär långt har jag kommit ikväll
header, sökruta, länk-meny, storlek..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Jag gillade den visst hur mycket som helst men tyvärr så var den ju alldeles för stor då den var blogg.se anpassad! :/ Även om grafiken just nu inte är den bästa så känner jag mig nöjd med det jag har nu.. skulle du vilja göra något liknande är du varmt välkommen! Och självklart uppskattar jag hjälpen ifrån dig enormt mycket, det ska du veta! :)



// Jennifer

2009-12-26 @ 22:18:26
URL: http://www.jfr.webb.se
Postat av: S A N D R A

Åh, fanny! vad fin din blogg är!! <3 och hur mår du ? var ganska länge sedan .. eftersom jag låst min blogg av olika anledningar är jag inte alls lika aktiv i bloggvärden! hoppas du kämpar på! för jag följer dig <3 kram

2009-12-27 @ 13:45:31
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fan vad jag ser fram emot din fotoblogg! du är en talang

2009-12-28 @ 15:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback