tagga tagga taaggggaaaa

jag ligger på en madrass i gästrummet.
ditte har ju min säng och mamma har velat
att jag sover hos henne de senaste nätterna,
men inte en chans att jag gör det inatt.
ska klippa sönder tröjan jag gav henne och
inte alls känna mig mogen eller klok,
men jag är ledsen och arg och besviken,
då blir det kanske så.

imorgon kör vi, baka baka stoor kaka, typ hus-kaka.
vi satt vid middagsbordet ikväll och talade taktik,
frågade givetvis eric om han hade nån idé på vad vi kunde bygga,
hans svar blev efter några sekunders betänktetid;
"en kinesisk kyrka!"
vi var rätt skeptiska till förslaget.
sen kom det upp att allt på huset ju måste vara ätligt,
dvs inga legogubbar får pimpa våra verk.
erics kommentar till detta var;
"man kan ju äta dem, det vore bara jävligt korkat" 

DETTA ÄR ERIC
(nej det är inte en jättefinne under högra ögat, något skräp antar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback