time goes by

vännerna man hade som liten är nog ofta de bästa
man någonsin kommer ha under sitt liv.
jag hade en bästis i lekis, då var vi sex år gamla.
tillsammans hade vi sönder hennes fönster och åt glass i garderoben,
jättefint var det alltihopa.
sen flyttade hon till USA, och vi tappade kontakten så gott som.
jag vet inte riktigt hur, men nu är den upptagen igen
(eh ja hon bor här hemma igen, sen typ väldigt många år)

idag kom hon förbi med blommor och kort, hjärtat.
tack så mycket, och du vet att du är och alltid
kommer vara väldigt speciell för mig, visst?

jag och siri på avslutningen i lekis, sött...

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool header :)

allt bra idag ?

2009-12-12 @ 00:46:19
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Ness

aww :D

2009-12-12 @ 01:11:45
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Sophia

åååh lilla siri också, gud så söta ni är^^

2009-12-14 @ 22:50:42
Postat av: fogelforsaren

ååh hahahah, herrejösses vad jag alltid har velat ha en bild på oss som små!!! vilket radarpar vi var, du är grym fanny! verkligen, du gick rakt in i hjärtat och där har du stannt kvar! min första bästa vän :)

2009-12-15 @ 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback