Trams

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - 24 år
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 3, skulle jag nog vilja påstå
Vad tycker du om kärlek?  - det bästa och värsta som finns
När kramade du någon sist? - idag, mamma
Saknar du någon speciell person? - ohja
Har du svårt för att bli kär? - nae, lagom?
När pussade du med någon sist? - öh, gills min och dittes "såhär gjorde vi ju i högstadiet"-puss?
Ångrar du det? - nej haha
Är du singel? - ja det kallas väl så när man är ensam
När fick du senast en komplimang? - öh vet inte
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej, inte hånglat


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös - ja en gång, tre veckor sen
Hånglat med nån riktigt ful - neje
Hånglat med fler än 50 pers? - nää
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja, först lina sen alex. hon är ju skön
Gjort något du verkligen ångrar? - om.
Varit nykter på nyårsafton? - haha ja, alla hittills
Åkt ambulans? - ja, tre veckor sen som sagt
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nej
Slagit ner någon? -  nej
Skämts över dina föräldrar? - har väl hänt
Skämts över dig själv? - ja
Tar du droger? - nä, bara de jag fått utskrivna, även kallade medicin
Dricker du? - kan man ju säga kanske

Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - så himla jätteJA
Är du ensam nu? - japp
Vill du gifta dig? - vill ja, kommer nej
Vill du ha barn? - vill ja, kommer nej


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - ditte
Såg dig gråta? - mamma
Fick dig att gråta? - mamma
Du delade en cigg med? - jonas
Du gick på bio med? - mamma och eric
Skällde på dig? - mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - ja
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - nej
Saknat någon? - ja


Kommentarer
Postat av: Hyss

Såg ut och lät som en dikt, jag läste den högt för att den var så vacker =)



Hah jo nog vet jag att det inte alls är min vanliga vikt, jag har kvar en hel del tragedi inom mig som måste ridas ut först. Annars slutar jag i graven.



"jag är död inuti" säger du. Så jävla sant och smärtsamt. Jag lider med dig, varför äta? Varför göra ett piss när det inte finns ett liv värt att leva? Fyfan vad ont dina ord gör, och de gör det just för att de är sanna i mig.



Jag vet många som är i samma sits; sjukskrivna, arbetslösa, sysslolösa, värdelösa. Skit liksom. Blä. Trots det kämpar vi och är faktiskt sjukt begåvade och roliga...



Jag tänker varje dag på att jävla "vården" har kostat mig mina tänder (kräk tio ggr/dag är inte snällt), relationer, ögonbryn (!!!!), inre organ, mensfittan.... ja man kan ju hela köret liksom.



Det värsta är ju att man ska acceptera att ÄS är kroniska. Jag vill inte leva kroniskt. Och kroniskt my ass; kan man inte bota nån helt ska man åtminstonde skona dessa fall för den förnedring vården faktiskt utsätter de för.



Dina ÄS formar faktiskt dig till en lyckligare människa i slutändan. Bara du får rätt hjälp... pröva DBT, det är det enda som hjälpt mig hittills.



Kram på dig med, och fortsätt vara DU för din blogg rockar (jag har blivit mer påläst nu ;)) och det speglar en del av dig! Den delen är utan tvekan begåvad och härlig.



Smörelismör här, men det är det inte. Jag bara fattar så mkt av det du går igenom..... Radera min kommentar om du tycker den är överflödig hahha =)

2009-12-22 @ 03:29:27
URL: http://hyss.blogg.se/
Postat av: jessica w

saknar dig fining!!

2009-12-22 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback