Ur Simones facebook-arkiv..

facebook är ju bra, för mycket.
det är tex först när man ändrar status där som ens förhållande är på riktigt, och det är också där man hittar de bästa bilderna. dock måste sökandet göras med list, då vissa un-taggar sig själva, så man måste leta i random människors album för att hitta de riktigt fina grejerna! samma sak med inlägg och loggar. jag vet vad jag talar om.

hur som helst, idag kom jag av en slump in på simones fb (jag visste inte hur hennes efternamn stavades) och då hittade jag ett par "behind the scens"-bilder hon tagit under första "plåtningen" vi tre gjorde (simone, steph och jag). alltid kul med bilder som får en att minnas bra tider, och även om ni inte minns några bra tider av att se dem - here they are, enjoy!


se så roligt vi hade! resultatet? har väl de flesta som kikar
in här redan sett, men annars har ni en del av det här:





Kommentarer
Postat av: stephanie

Jag är inte sur på något sätt. Jag sa bara att jag vill att mitt namn ska stå under mina bilder, det är väll en självklarhet speciellt när du lägger in dem på en fotoblogg?! Vänd inte det där sådär. för det hade inget med det att göra. skulle vilja att mitt namn och stylist stod under bildernavart dom en las upp. Jag vet att du mår dåligt och detta handlade inte om det. det handlade om mina bilder. inget annat?

2009-12-30 @ 00:50:51
Postat av: Anonym

Uhuu snygging!

2009-12-30 @ 20:38:48
Postat av: Anonym

diiin vackra skapelse!!!

2010-01-07 @ 02:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback