Vändpunkt.

tjoho tjoho,
jag har en himla massa energi! har fixat ett jättefint litet block, skrivit in fint i det har jag också gjort, och jag har gjort uträkningar, sisådär i slutet av feb - början av mars kommer jag nog vara rätt back on track! om jag klarar av det här, vill säga. men klart jag gör!! jag har klarat det förut, även om det inte var lika mycket då som det är nu, men jag har klarat det. och framför allt - jag kan klara det igen.

ska nog göra en ny blogg, förresten.


CCC YAH!! ha-ha-ha, kul.

Kommentarer
Postat av: LP

Du får gärna berätta vad din nya ska heta! har följt dig länge nu.



Och förresten. Bara du inte skadar dig själv. Bara du tar det lugnt. Som du har skrivit så många gånger till mig i min förra blogg. Du vet vilket helvete du har gått igenom. Du vet precis, och jag vill inte se en ledsen fanny mer. Men jag vet, jag vet att man inte trivs som stor (vilket du definitivt inte är, men i dina ögon..) och tycker att något kilo mindre kan hjälpa och inte stjälpa. Men sålänge du har kontrollen. Förlora inte den igen, fanny.



<3

2009-12-30 @ 15:47:59
Postat av: Anonym

härligt!

2009-12-30 @ 21:30:14
Postat av: amalia

bara din kropp mår bra så! :D

2009-12-30 @ 23:33:09
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: mathea

Säger samma sak som LP, säg till <3

2009-12-30 @ 23:47:14
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback