X2000 mot malmö

jag tror att jag har några negativister till bloggläsare, eller iallafall någon som tycker det är jättekul att hacka lite(för att ni ska slippa hetsa upp er så mycket - läs det jag skriver ordentligt, tex i senaste inlägget..). men lugnt! jag kanske är otydlig? ska bättra mig, absolut. eran önskan är min lag. jag gör det ni vill, hur ni vill och när ni vill. för jag tänker bara på mig själv, jag är en fulländad egoist. eller hur var det nu?

men hallå hallå,
jag sitter på tåget och funderar, man har gott om tid att fundera när resan tar 5 timmar. och man hinner se ett par entourage också! och som sagt..tänka. för mycket kanske. och sakna. jag saker nästan mer än jag tänker, om det nu är möjligt.


det var ju bra för bara ett halvår sen.. känslan av misslyckande äter upp mig inifrån

Kommentarer
Postat av: Annika

Rätt! Det är din blogg och jag älskar den. Få som vågar skriva så öppet om sitt mående, själv skulle jag aldrig våga det. Fortsätt som du gör det är best!

2009-12-26 @ 03:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback