check!

upp klockan 06.20 - check!
stor, god frukost - check!
tandborstning - check!
påklädning - check!
ta väskan, mobilen och busskortet - check!
gå till bussen, åka till knivsta - check!
byta buss, åka till GUC - check!
tillbaka hos kjell på mediaproduktionen - check!

och nu har jag 1 timme och 20 minuter att göra ingenting på, för för en gångs skull är jag klar. kjell mjukstartar med en gör-klart-det-ni-gjorde-innan-lovet-lektion. så jag funderar faktiskt starkt på att plugga till provet vi har imorgon, för facebook, bilddagboken och läsvärda bloggar har redan besökts. så ja, nu ska jag plugga.


photo booth, baby, photo booth...

Kommentarer
Postat av: emmis

du är så fin min vän!

jag älskar dig ruggigt mycket, bara så att du vet liksom.

<3

2009-02-23 @ 18:09:17
URL: http://epaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback