coola grejer

ni kan aldrig gissa vem som kommenterade föregående inlägg!? heelt galet.. jesus! hur ballt är inte det?
fett ballt.

jag viger min lördag åt plugg. och ja jag känner mig duktig, och ja jag gör annat emellanåt. typ leker i ps och laddar ner musik (lika bra att passa på, piratebay ligger ju lite risigt till). ikväll har jag inga planer på utgång, men ibland blir jag ju sådär impulsiv och hoppar på bussen och åker bort-bort-nånstans. så ja, öppen för förslag det är jag, men just nu ser det ut som om soffan kommer beslagtas med en stor godispåse. och det låter som en perfekt lördagkväll, enligt mig.

hejhopp nu ska jag bädda sängen!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh fina mjuka soffor med stora filtar och vetekuddar

2009-02-21 @ 14:23:32
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com
Postat av: Lina

Haha, plugg en lördag? Då är vi sorligt nog två :) Ring och underhåll mig senare!

2009-02-21 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback