dagens 3

dags att sova, ville bara säga godnatt, och lämna den nyaste infon i mitt händelserika och intressanta liv.

1 - jag har sovmorgon imorgon (vilket jag aldrig har egentligen, men nu tar jag mig den, helt enkelt) till 13.10
2 - sen efter den (enda) lektionen åker jag till sjukhuset och ska våldgästa nicklas (vårdansvarig på bup-akuten) för jag tänker fan se till att få träffa stephanie nu alltså! det kan vara det löjligaste jag hört att vi inte får ha kontakt.
3 - jag funderar på att tatuera mig. dock inte alls så "maffigt", utan bara några rader i nacken eller så, några ord som betyder väldigt mycket för mig.

nu orkar jag inte skriva mer (självklart finns det tusen andra roliga, coola och alldeles fantastiska saker som händer just nu, men ja, jag orkar inte) så - godnatt och puss och allt det där.

Kommentarer
Postat av: ditte

jag ska också tatuera mig :) ett pyttelitet hjärta i nacken :) saknar dig söta vän!

Massa puss

2009-02-10 @ 13:25:30
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Jes

Hej! Hoppas att du får träffa stephanie! Kan du inte berätta hur hon mår om du får det. Brukade följa hennes blogg tidigre :) Kram

2009-02-10 @ 16:18:01
Postat av: Saga

Älskar dig, bara så att du vet det.



Puss

//Saga (E)

2009-02-10 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback