flickan med pärlpiercingen

jag vill klargöra en sak.
det att ja, jag tycker jag är lite för stor, lite för "lös". men jag kan se andra människor, som enligt mått och vikt är större och ändå tycka att de är 1000 gånger vackrare. så när jag skriver eller säger att jag tycker att jag är ful eller liknande, då är det inte samma sak som om jag skulle säga att folk som är lika eller större är fula. det är bara just det här som är min "sjukdom", jag hatar mig själv. det handlar inte om bekräftelse, självömkan eller något sådant. inte heller vill jag få andra att må dåligt. allt negativt jag ser hos mig själv bryr jag mig mestadels inte ens om hos andra.

så - nu till roligare grejer!
eftermiddagen spenderades i uppsala med mami, vi letade födelsedagspresenter till lill-eric, bror min. och så bytte jag piercing också, så nu sitter det två fina pärlor i min navel minsann! :)
imorgon ska jag till stockholm och träffa jennifer på MIKAS. med som moraliskt stöd följer hanna, som ju ändå praktiserar i storstaden för tillfället. det ska bli kul, men jag har som sagt inga höga förhoppningar. sist var det in, hej, fylla i något papper, ta lite bilder, ta längd, växla några ord, och sen ut igen. så jag förväntar mig inte mer av morgondagen, utan jag tänker gå ditt och avfyra ett jättesmile och försöka visa hur gärna jag faktiskt vill det här. (liksom, vem kan motstå ett leende a lá fanny?)


Kommentarer
Postat av: Nightfall

jättesnygg piercing! och lycka till hos mikas :D

2009-02-17 @ 22:12:38
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

piercing köpt var? :)

2009-02-18 @ 02:11:16
Postat av: julia M

Sötnos, man kan inte stå emot det där leendet du avfyrar faktiskt :)

sen vill jag lägga till att det snyggaste hos en människa är när man ser dess självförtroende, och charm lysa igenom. Då spelar det ingen roll hur man ser ut, man kommer så långt med det.

Lycka till hos Mikas!

2009-02-18 @ 22:36:28
URL: http://atjules.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötnos, man kan inte stå emot det där leendet du avfyrar faktiskt :)

sen vill jag lägga till att det snyggaste hos en människa är när man ser dess självförtroende, och charm lysa igenom. Då spelar det ingen roll hur man ser ut, man kommer så långt med det.

Lycka till hos Mikas!

2009-02-18 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback