för personligt för fanny?!?

hm, jag misstänker att inte särskilt många av er fattar vad jag menade med förra inlägget. och jag häpnar nästan själv när jag skriver att tyvärr, det är för personligt. de som står mig närmast har jag självklart berättat för, och precis som jag är de jätteglada. gulligull-helal ringer 2 sekunder efter att jag skickar iväg ett meddelande och är närmast i extas, hon lät ungefär som jag gjorde imorse.
nu ska jag kolla på mina classmates fotouppgifter, eller ja, snarare deras resultat. och så ska jag visa min snygga vän lina som ensam-förkrossad-snygging till vackra oh så vackra sorry.

UPDATE:
fick nyss ett sms från mammsing, det löd: WOW det är stort, champagne idag. Kram

Kommentarer
Postat av: eerr

tråkig tjej att skiva A och inte B

2009-02-13 @ 17:49:07
Postat av: ditte

jag vill veta :(

2009-02-13 @ 17:54:56
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag också:( ungefär vad det handlar om eller vad som helst! glad för din skull ju, men vet ju inte varför...

2009-02-13 @ 17:57:02
Postat av: Saga

Låt mig gissa..? Mensen? :O

Kram! <3

2009-02-13 @ 18:59:52
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Emma Kylberg

jag är helt säker på vad det är.

mensen?:)

2009-02-15 @ 13:52:43
Postat av: Anonym

pinsamt o få mens när man är nästan 17, du kommer se ut som ett barn alltid blir så med förstörd kropp

2009-02-18 @ 00:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback