kokos

god dag,
jag är för första gången en ledig dag uppe sedan frukost. jag stod emot suget att lägga mig i min sköna, varma säng igen, men argumentet att då kan jag nog sova bättre ikväll och därför också komma upp och orka en 9 1/2 timmars lång skoldag imorgon.

nu mest väntar jag. ska käka lunch om drygt en timme, och sen funderar jag på att hälsa på andrea på hennes jobb. och så måste jag plugga, innan vi får gäster och hipphipphurraaaa-firar eric. det blir en mycket intressant födelsedagsbuffé - bestående av bl.a pizza och sushi. jaja, innan lunch nu iallafall tänkte jag träna. det var väldigt länge sedan och jag känner mig f-e-t. har ätit godis och kakor och gud vet vad den senste tiden, och tränat? ohnej, jag är så satans lat! så nu byter jag om och kör lite innan lunchis!

just det, eftersom några (förmodligen inte seriösa men skitsamma) har frågat hur det gick på MIKAS så tänkte jag bara skriva det snabbt också. det var ju som en del av er kanske vet andra gången jag besökte dem, och precis som sist var jag där i drygt 10 minuter, för att fylla i en ansökan, prata lite med jennifer och johan som jobbar där, och så ta några pollar. om de vill "ha mig" så hör de av sig inom tre veckor, vilket ju då inte gått ännu på ett tag. så ja, jag avvaktar och ser. jag hoppas inte, har lärt mig att då blir man bara besviken.
på tisdag ska jag förmodligen in och träffa någon på sthlmsgruppen också, i stockholm givetvis.. intressant, och roligt :)
jag vill bara säga en sista sakt, ang hela det här med "modellandet". jag tycker det är jätteroligt, men nu är jag inte lika besatt och i behov att bekräftelse som jag var förut. jag vill försöka, det vill jag alltid, men jag bryter inte ihop om det inte går vägen. det finns så mycket mer än ett vackert yttre. jag vill inte stå framför kameran bara för att vara snygg, utan främst för att jag tycker det är riktigt kul. och när man han roligt, det är då man är som snyggast. bara som ett litet plus, liksom.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kloka ord Fanny! Glädjer mig att du ändrat dig.

2009-02-22 @ 14:19:37
Postat av: Hampus

Ovanstående = ++++



Du känns nästan lite i stil med moder theresa eller ghandi på klok-skalan. :)

2009-02-22 @ 17:23:59
URL: http://mail / facebook
Postat av: Seán

till hampus:



ja, jag antar du vet vad Gandhi snackade om. jag tror ju det. aa, verkligen.

2009-02-22 @ 18:45:02
URL: http://sngry.blogspot.com
Postat av: Hampus

till seán:



ja, jag vet vad Ghandi snackade om och jag vet mycket väl att hans budskap inte har ett skit med den här bloggen att göra. Det var stämningen som hans allmänna image har jag syftade på. Den passar för i övrigt inte in på seán.

2009-02-23 @ 00:31:28
URL: http://mail / facebook
Postat av: Seán

Till hampaN:



oj du tog det seriöst

2009-02-23 @ 18:15:43
URL: http://sngry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback