krypto eller ointressant... det är frågan

ibland undrar jag om ni ens förstår mina kryptotexter, med tanke på att jag har drygt 400 läsare om dagen men så gott som inga kommentarer? jag kanske är otydlig, eller bara jävligt ointressant.

egentligen spelar det ingen roll vilket av det jag är, jag känner att just nu orkar jag inte bry mig, det finns saker av lite större vikt att tänka på... som att tjolahopptjolahej! - jag har lite planer för helgen. alltid bra att ha, då kan jag koppla bort all skit och låtsas att jag mår bra och är glad och lycklig och allt det där. gött.
fredag ska jag på mitt livs första inflyttningsfest. vuxenpoäng till mig! sen på lördag (om jag får som jag vill och allt går bra på torsdag vill säga...) så ska jag till romme med andrea and her pa! och ja - jag ska åka snowboard igen!! nu var det över 3 år sedan, helt sjukt... men som sagt, eftersom jag lagt på mig massa reserver nu så får jag börja göra lite grejer. och eftersom vi faktiskt har riktig äcklig kall vinter nu, då ska jag fan passa på! och inte kunde det väl bli bättre än att åka iväg med andrea och hennes far? guld. och så kommer ju då söndag, då 3 fina starka tjejer kommer för mys och chill.
jag hoppas dock också att få träffa *. (nu känner jag mig som fanny 13 år som inte vill avslöja sin stora kärlek, och ja, så får det vara just nu)

dags att släcka lampan och försöka sova. kanske kan jag sova iallafall inom 1 timme? min tyska lärare sa idag att ungdomar i vår ålder behöver sova minst 9 timmar. detta innabär att jag skulle behöva somna senast halv 10 om kvällarna. vilket i sin tur innebär att jag kommer sova minst 3 timmar för lite inatt. vilket i sin tur innebär att nu ska jag fan sluta skriva och faktiskt släcka, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det vore superkul om du kunde följa med :D<3

2009-02-04 @ 08:39:36
Postat av: Emilia

söndag :) <3

2009-02-04 @ 16:50:02
Postat av: ankeliespankelie

gogo! så himla roligt att du kommer

2009-02-04 @ 22:22:39
URL: http://enannelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback