letter from my heart

hejhejhej

jag hade ju då planer för kvällen - träffa ditte. men, tror ni inte det skiter sig? jag ska fan sluta planera, har jag ju sagt... jag borde lyssna på mig själv, ibland kommer jag med riktigt vettiga saker.
så jag åt, sen somnade jag visst. och sen kände jag att en dusch var väldigt behövlig så det var precis vad som hände. nu är jag ren och fräsch. himla bra för er att veta. (anas det att jag har brist på intressanta saker att skriva?)

på tal om totalt poänglösa grejer, så kan jag ju meddela både det ena och andra;
- helgen är alldeles för kort. det är inte fysiskt (eller psykiskt) möjligt att träffa 8 personer och faktisk umgås också. iallafall inte på tumanhand, eller vad det heter.
- jag ska vara hundvakt på lördag, till en massa goldens, varav 6 st är 2 veckor gamla valpar. sött!
- med valppassnings-paketet kommer även en andrea med sushi. också sött!
- imorgon börjas dagen med step up! herre, jag kommer vara död. men då dör jag iallafall inte jättefet.

jag har lekt lite med photoshop också, någonstans mellan min tupplur och samtalet med steph som just ringde.
den här bilden kom jag att kalla letter from my heart. jag gillar den


Kommentarer
Postat av: Andrea

jag tror att lite godis kommer med också :) hihi

2009-02-25 @ 22:31:07
Postat av: Linnea

du är vacker, och din styrka inspirerar mig!

2009-02-27 @ 00:37:40
URL: http://livlinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback