livet är en fest

vad är det som händer??
jag är helt paff, det här är sjukt. det kan inte vara sant. 
nej jag har inte provat att nypa mig i armen, för det kan vara den absolut larvigaste "kollen" ifall man drömmer eller ej. liksom - i hur många av era drömmar kommer ni ens på tanken att nypa er i armen? aldrig. nej precis, och eftersom nu tanken slagit mig så inser jag att jag nog inte drömmer, otroligt nog.
jag tyckte det var tillräckligt fantastiskt med gårdagen, men att vakna imorse och se det jag fick se, det slog allt. jag skrek på mamma, och dansade och typ grät. hallelujah - livet är en fest. som nicklas åker runt på stolen här och sjunger.
nu ska jag äta, snygg-elin väntar. puss hejhejhej

Kommentarer
Postat av: NicICKLAs

jag och min stol :>

2009-02-16 @ 00:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback