minus och plus

många minus för tillfället... 

  • tyska är blä, och nu slutar sofia så jag tvingas gå dit 2 gånger i veckan själv.
  • matteprovet gick sjukt dåligt och jag vill inte ens ha tillbaka det.
  • jag har precis satt i mig en chokladkaka + gelehjärtan.
  • jag är äcklig och ensam. och ja, det hänger väl ihop.

men! ett plus; jag fick börja på idrotten idag igen!! oj vad roligt, tänker ni nu. men skippa ironin, jag har faktiskt haft träningsförbud sedan sommaren mellan 7:an och 8:an... fattar ni hur sjukt länge det är? snart 3 år. usch, men ja - nu så! det var jätteroligt att få röra på fläsket lite i alla fall. tyvärr tyckte jag att "jag förtjänar lite gott" så ja, det slank alltså nyss ner både choklad och gelehjärtan. dum-dumma fanny... det får bli ordentligt med träning från och med nu, men ja... det är väl bara bra och välbehövligt antar jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nejnej. du ska äta för att kunna träna, inte tvärtom:) och godis har aldrig skadat någon:) dessutom, har man tränat behöver man ha nåt i sig ju - oavsett om det är godis eller mat.

2009-02-12 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback