morgonhälsning i kärlekens tecken

god morgon,
haha rätt kul att läsa mina över-ambitiösa inlägg från gårdagen. visst jag var glad, men häftigt kanske det inte var? tss, jag raderar inte, hade jag raderat allt jag ångrar efteråt hade bloggen inte innehållit mycket nu.

gårdagen blev inte alls som planerad (blir det nånsin det??) men den blev bra! jag jag hade himla flyt med resa till och från knivsta, inte ett öre betalade jag. plus att jag lärde känna nya människor, alltid lika trevligt. hem kom jag ganska tidigt, och nu har jag varit uppe och ätit frukost, men ligger i sängen igen för att fortsätta min skönhetssömn (välbehövlig). i eftermiddag ska jag nog hänga, som min vän sofia säger att man ska säga, med dea (även kallad andrea).

och just det, innan jag somnar om vill jag skicka er tusen pussar och kramar, dels för att det är alla hjärtans dag, men mest för att jag älskar er så himla mycket att jag nästan spricker. ni är meningen med mitt liv, ni är ljuset i mörkret, ni är allt, helt enkelt. ja, herre vad jag älskar er, kära bloggläsare! XoXo

Kommentarer
Postat av: ditte

hurru fannybanny.. jag kommer hem inte nästa helg men helgen efter det ska vi ses då?! har inga pengar på mobilen så.. Massa puss ha en fin alla hjärtans dag <3

2009-02-14 @ 10:46:20
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Emmis

Och jag älskar dig obeskrivligt min söta sötaste bästa Fanny! Ha en superfin alla <3-dag raring!

I LOVE U!

2009-02-14 @ 12:23:42
URL: http://epaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback