no english

biblotek.
bredvid ett födelsedagsbarn och ett jävla underbarn.
grattis johanna! och elin, snälla var lite mänskligt duktig någon gång! :)
ingen engelska idag, heller. alltså - håltimme tills kvart i 12, då det är matteprov som gäller. mums, brukar det vara, men idag känns det bara allmänt blää. fullständiga andragradsekvationer och konjugatsregler, det är precis såna här saker som elin fattar men inte jag.
jag kollade igenom bilderna från gårdagen inatt, och de blev nog rätt bra skulle jag vilja säga! ikväll ska jag redigera färdigt, för någon gång vid midnatt valde jag att avbryta och koncentrera mig på matten och svenskan som skulle vara klara idag, men sen kommer de lite pics här på bloggis. pics på linis på bloggis - nice(is).
tschüss nu ska jag göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback