på g - på väg. typ.

mot lill-staden nu med mor min. piercing ska bytas och öh, sånt.
mot stor-staden imorgon, själv? (medföljande vän/stöd/sällskap sökes) bredgränd 2 i gamla stan är det som gäller.

jag behöver uppmuntras, så alla är välkommna att slänga iväg en hälsning, sms, samtal, mejl, inlägg, kommentar, and so on, and so on... även oväntade våldgästningar kan sitta fint, just dessa är lina expert på. kvällen igår förgylldes av hennes besök, vi mest hängde och vad snygga, luktade gott och var allmänt coola och hippa, typ.

nu blir det som sagt uppsala, vem vet vem jag stöter på där! vem det nu är lär iallafall få sig en chock, osminkad och iklädd mjukisbyxor äntrar jag stadens gator... mumma!

Kommentarer
Postat av: sofia

vi borde seeeeeeeeeeeees! hihi puss du är fin fin fin <<<<<3<<<<3

2009-02-17 @ 13:36:53
Postat av: ditte

Fan att du ska dit i morgon :/ jag hade gärna följt med dig Om jag hade vart hemma. Du kommer grejja det fint Fanny dom kommer ta några bilder på dig sen är det klart :) då är det bara att vänta på svar. Och du som är så vacker, klart dom vill ha dig gumman! Ha linne och tajta Jeans på dig. gärna högklackat också! Om du inte har det så kommer du få låna där. Det kommer gå skit bra. Vi ses snart.



<3

2009-02-17 @ 15:01:31
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hoppas det går bra :), visst vad det den där modellgrejjen som du skulle på? lycka till i alla fall <3 jag kunde följt med om inte jag var så långt bort som i motala :/

2009-02-17 @ 17:22:35
URL: http://bellolitoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback