söndagar är mindre fina

okej, som komplement till föregående inlägg kommer då detta.

jag
vill
hämta
en
kniv

och
skära
bort
.PUNKT.

nu ska jag ut, måste röra på mig. promenad. typ första på ett halvår. jag har blivit så lat.
men nu måste jag fan, det börjar bli riktigt äckligt.
mamma sa igår "nu har du fått lite former", vilket såklart var menat som en komplimang och något positivt
men jag blev galen och tog jackan och sprang. smälla i dörren och skrika något han jag nog också göra.
jag är så hemsk, men ja, det finns en stor fet jävla orsak.

Kommentarer
Postat av: steppi

Jag blir så frustrerad. kan jag göra något? jag vill ta bort all din smärta, dina tankar, din ångest. Jag kan ju inte det. Och det gör mig så frustrerad.

2009-02-08 @ 16:47:52
Postat av: Sarah

Vad roligt att du är med och tävlar! :) Ha en bra kväll!!

2009-02-08 @ 20:24:32
URL: http://anewbeginning.webblogg.se/
Postat av: Amalia

Fanny! Kämpa! Ge inte upp! Du är vacker och SMAL! Jag lovar.

kramar Amalia

2009-02-08 @ 20:28:28
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback