step up och falafel

step up är fan kul. och jobbigt, om man gör som man ska.
och falafel är gjord på KIKÄRTOR (johanna, jag vet) och det är himlans väldigt gott!
nu ska snart jag och elin slå våra kloka huvuden ihop, då vi kompenserar varandra alldeles utmärkt då, och räkna lite matematik. sen är det novell-skrivning på schemat och sist tyska. jag glänser på tyskan - ja så jävla bra är jag!!
efter denna långa dag blir det uppsala-häng med christoffer, och som vanligt ska vi äta. det är det enda vi gör tillsammans, äter och skrattar. rätt trevlig kombo ändå, tycker jag allt.

äh, nu vart det ett sånt där tråkigt, riktigt onödigt inlägg igen. ett sånt som jag skriver när jag sitter i biblioteket och väntar på att nästa lektion ska börja. och det gör den om 5 minuter nu, så jag ska kila. 
XoXoX

Kommentarer
Postat av: Amalia

Håller med. fafel är supergott! Jag vet inte vilket gym du går på, men om de har testa BT (BodyToning) Kul och jobbigt iaf! :D

Kram

2009-02-26 @ 22:35:36
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback