tidsoptimist (som mami)

godmorgon. goddag. HEJ och HALLÅ.
tro inte att jag är lika slö som ni, som säkert precis gått upp (om ens det?). nejnej, jag var uppe 7 imorse, frukost och sen enheten... åsa är bääst. hon löste gåtan med mina fruktansvärda humörsvängningar i helgen också. och vikten var.. som den var. de muttrar alltid, men jag kunde inte brytt mig mindre, jag är bara glad. glad för .. jag vet inte vad? jag säger ju det! mitt humör är helt galet.

tid, jag hatar tid. har man den, då vill man bara att den ska gå. och har man den inte, då bara försvinner den. som nu, jag borde verkligen sätta igång och fixa mig, kanske klä på mig till att börja med. sen fixa lunch, äta den också, och så bär det av. stockholm, ser dock ut som om jag beger mig själv. andrea hade inga pengar att bränna på tåg. så ja, kanske läser jag för första gången några rader ur häften på typ 100 sidor som vi har prov på direkt vi kommer tillbaka till skolan. (vem älskar inte carin moberg??) det vore i och för sig väldigt behövligt, där har vi också lite av det där med tids-dilemmat, jag tänker att "det gör jag sen". men ja, vem tänker inte så? skitsamma, natten före provdagen funkar alltid bäst att lära sig, jag kör på den.
men hanna hoppas jag fortfarande kan möta upp mig i stan så vi kan slå följe till MIKAS. jag får se, helt enkelt.

morgondagen är också bokad, först christoffer och sen ska jag, juddeliduddel, träffa ditte! trevligt, hon har ju faktiskt ... blivit kvinna och flyttat hemifrån. långt bort. för långt bort. men ja, jag tar självklart tillfället i akt och stämmer träff första bästa kväll hon är hemma :)

nej, herregud, nu har jag verkligen ingen tid alls. fan, tur att jag inte ska sminka mig eller välja snygg klädsel. det blir a naturell idag. jaja, mat nästa! hejhejpusspusshejhejpusspuss, and so on .. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en naturlig skönhet å är minst lika vacker utan smink å med softa kläder..! LYCKA TILL på mikas, slå av ett dunder-leende å du har dom på kroken, jag lovar!

2009-02-19 @ 07:47:36
URL: http://thereseannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback