från GUC (ensam...)

böö, det är inte det roligaste att dra sig upp ur den varma sköna sängen efter alldeles för få timmars sömn, för att börja dagen med en jättefrukost, för att sedan skynda skynda iväg i det -11c° kalla vintermörkret klockan halv 8. ja - för att åka till skolan alltså.
jag övervägde starkt att inte gå på tyskan imorse, jag har faktiskt funderat på att hoppa av den helt. men, nu har jag ju gått mer än halva kursen, alltså är jag nära mina extra meritpoäng. så jag fortsätter, och så när andra kanske väljer något språk till 2:an, ja då är jag klar! wie, jag längtar. (skadeglädjen är den enda sanna glädjen...)
men, hela poängen med detta inlägg var ju då att det är tillräckligt skit att göra allt detta en vanlig tisdag i fabruari. UTAN att mina 3 vänner sticker hem. det är rätt illa bara det att de är i samma grupp och jag i en annan, ja nu snackar jag mediakunskap alltså, eftersom det är ämnet som jag stannar kvar här för...
aja, kände bara för att uppdatera lite, nu ska jag iväg och som sagt ha mediakunskap med min gullegull-klass som nu består av öh, typ 5 personer + mig. 

de tre vännerna och fancy-fanny (ja, omvänd ordning då)



update:
kul sak - jag var enda eleven på mediakunskapen. och jag menar verkligen den enda. det var jag och christoffer, vår lärare. det som nästan är ännu lustigare är att jag sitter där, mellan tio över 1 till tio i 3, alltså hela lektionen. jag och christoffer pratar nonstop, himla trevligt måste jag erkänna! och allmänbildad och rolig är han minsann också. och boken jag fick för att läsa och sedan jobba med, ja den öppnade jag inte ens. vi pratade om mycket intressantare saker.

Kommentarer
Postat av: ditte

du får jätte gärna komma hit! jag saknar dig faktiskt också ska du veta sötis! massa puss <3

2009-02-03 @ 16:10:35
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Fi

2009-02-03 @ 18:36:59
Postat av: F

Tja Fanny



När ska du sluta blogga??

2009-02-03 @ 18:38:36
Postat av: elle, soffa, jojjo

hej fanny, det är fina favoriter som skriver (elin, sofia och jojjo). vi känner oss ytterst promotade när vi fått en sån fin bild upplagd på oss själva på en sån välbesökt blogg som denna. puss och godnatt, hoppas du kommer till skolan imorgon!

2009-02-04 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback