use all your skills

om ni någon gång är lika löjligt korkade som jag, så ni går in i badrummet och ställer er över handfatet när ni ska byta piercing, då kan ni ha nytta av denna guide.

det var såhär det gick för mig. min fina, dyra, nya pärlpiercing skulle ut och in med en annan. jag tänkte att ohja jag ska vara där jag kan vara ren och hygienisk, vill ju inte ha infekterat hål inte... så badrummet kändes väldigt lämpligt för ändamålet. men sen så är det ju så att i handfatet finns ett avlopp, och hålen däri är alldeles perfekt stora för en pärla att slinka ner i. precis vad som hände. det första jag gör är att ringa mamma, som säger att jag får gå till grannen och be om hjälp istället. så, jag trippar över i linne och trosor och gympaskor (lite bridget jones typ) och knackar förgäves på. ingen hemma. ajdå, vad gör man? jag letade fram vertygslådan och började arbeta. efter sin lilla tid var pärlan i tryggt förvar i min hand. puh. jag kan också meddela att handfats-avlopp är riktigt äckliga. jag passade på att göra rent hela fadderrittan när jag ändå höll på, och nu glänser det som äkta silver i vårat handfat, jag lovar.

det bästa med det här är att jag faktiskt tar kort på händelseförloppet, är jag inte en äkta bloggerska nu? nivet, a lá blondinbella och kenza som verkligen dokumenterar allt de gör? snart, snart kommer bilder där ni ser vilken tandkräm jag använder, hur mycket av min favorit-parfym jag har kvar i flaskan, eller varför inte på dammråttorna bakom min hylla?


Kommentarer
Postat av: Anonym

damråttor?

2009-02-21 @ 22:24:23
Postat av: Malin

Gjorde samma sak med ett nytt piercing smycke, så för att undvika att det upprepas så brukar jag lägga ett blött papper i handfatet när jag ska byta piercing smycke :P

2009-02-23 @ 21:06:13
URL: http://levamedsmarta.bloggagratis.se
Postat av: fogelfors

haha, roligt inlägg ju! :D fick mig att skratta iaf.

<3

2009-02-27 @ 01:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback