failure

hamburgaren på max var mycket god, och från och med nu är han mannen i mitt liv, no doubt.
sen gränby, och först var jag på riktigt gott humör, glad och trevlig. men efter att ha provat ett par byxor i först 36 och sedan 38, utan att få på mig någon utav dem, då slocknade det. jag ville bara hem och dra täcket över huvudet. att prova 40 fanns inte ens som alternativ, usch nej! jag ska vara 34 eller 36. inte större. men nu fick jag inte ens på mig 38, och inte alls säkert att 40 hade passat.
men alla andra har ju fått som de vill - fanny är fet. fet och äcklig.
vi fikade sen också, åt någon choklad grej. god var den, men jag kände mig så äcklig. så groteskt jävla fet och värdelös. jag har misslyckats, jag är en stort jävla failure. med betoning på stort.

förr - nu


Kommentarer
Postat av: Anna88

Nej gumman! du är inte fet. Du är jättefin, du har absolut inte misslyckats, men jag vet hur du känner. Kämpa på gumman, låt inte demonerna ta över hela ditt liv!! Det är inte värt det!

2009-02-16 @ 18:56:00
Postat av: LP

Du Fanny? Du är långt ifrån en faliure. Du är nog starkast utav alla här. För du är påväg att lyckas. Att lyckas bli frisk. Det är det som väger starkast. Att få ha ett liv. Att få vara fri.. Att få vara frisk.



Snart så, snart förstår du också det. Jag är med dig fortfarande, jag har inte glömt dig. Jag finns precis här, vännen.

2009-02-16 @ 22:04:09
URL: http://standupstraight.blogg.se/
Postat av: Emma

MEN FANNY seriöst nu. Nu blir jag arg på dina tankar här. Så nu slår jag ner dem, OK?

DU ÄR INTE FET? hur många gånger jag än säger det kommer det säkert ändå inte gå in i ditt huvud, men DU ÄR INTE FET. HERREGUD att du (tankarna) ens vågar påstå det????! FYFAN. Du är fortfarande smal, och det är STORLEKARNA SOM ÄR FÖRJÄVLIGT JÄVLA ÄCKLIGA i dagens samhälle.



Snälla fanny, vi vill inte ha dig fet, vi vill bara att du ska må bra, och det gör man INTE när man ligger på undervikt. Det vet både du och jag.

2009-02-17 @ 13:27:11
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com
Postat av: Anonym

gud jag önskar jag kunde ta bort alla dessa dumma tankar. du är så jäkla fin, du måste inse det! en jäklit wierd sak, jag känner dig inte men läser din blogg dagligen å vill du veta en sak? jag drömde om dig inatt, vi va på samma affär å prova kläder å allt jag kunde tänka i drömmen var hur jäääädra avundsjuk ja va på dig, för att du är så vacker!!! ta åt dig av de för det är 110% sanning!!!

2009-02-17 @ 13:33:56
URL: http://thereseannamarie.blogg.se/
Postat av: lisa

men shit nu får du fan tat å ge dig kvinna! är man ful och äcklig om man har storlek över 38?? va fan menar du ska jag tycka att jag är ful och äcklig bara för min storlek? skärp dig för fan! fattar att du har problem men va fan du får andra att se ner på sig själva, är det verkligen de du vill?

du är för fan inte ful och äcklig herregud!

tänk lite för i helvete!

2009-02-17 @ 17:54:33
Postat av: Amalia

Fanny! Minns du vad du skrev till mig i min blogg, eller ljuger du bara. Du skrev att jag var fin när jag vägde 50 kg. Om du skulle vara lika som jag är när jag väger 50 skulle du väga 60. Gör du det?

/Amalia

2009-02-17 @ 22:04:02
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är den bilden till höger varje dag!

2009-02-18 @ 20:59:27
Postat av: Johan

Jag är bilden till höger varje dag.

2009-02-18 @ 21:00:24
URL: http://Johankarlsson.bloggagratis.se
Postat av: Fanny

Det var längesen jag kommenterade! Men jag vet hur det känns iaf. Minns när jag själv inte kunde få på mig 38... det känns som om 40 är tant ungefär. men vi är ju långa också, folk som är 10 cm kortare har storlek 38 utan att vara tjocka, så då kan man ju som längre ha storlek 40.

2009-02-21 @ 19:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback