NEW FACES

jag älskar - MIG SJÄLV.
det bästa med att skriva det är att nu är det faktiskt sant.
jag inser att jag har en sak att vara jävligt stolt över - nämligen att jag aldrig ger upp.
jag kan bara inte. jag vill bara inte. det går bara inte.
okej, att jag älskar mig själv är kanske lite att ta i.
men jag känner att nu har jag äntligen lyckats med något som jag verkligen vill.
sist lyckades jag också, men det gick för långt, att nästan dö var liksom inte planen.
men nu så, nu ska jag bara uppåt!
tihihi, ja, jag är ju rätt väldigt glad.

fanny roethlisberger finns snart i MIKAS register (säger man ens register? kanske mer arkiv? skitsamma - bland NEW FACES iallafall!)

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad roligt! se bara till att inte modellyrken gör att du åker dit igen. Lätt hänt..

2009-02-25 @ 07:29:01
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com
Postat av: Anonym

grttis!

2009-02-25 @ 10:32:15
Postat av: Anonym

kan du inte skriva in webbadressen sen så man får se bilderna`??

2009-02-25 @ 11:04:52
Postat av: sara

hur kom du med? :)

2009-02-25 @ 11:26:52
Postat av: Amalia

Kom du in? Gu vad kul. dock känner jag en tjej som är i modellbranshen och det har inte varit bra för hennes sjukdom :( Men jag tror att du är mycetk starkare, du vet farorna och så!

Kan man se dina bilder? :P

Kram

2009-02-25 @ 17:27:33
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Hampus

You go girl! -- tänkte jag säga men det låter aningen töntigt.



Nej, ville bara säga grattis! Att de vill ha dig är inget som förvånar. :)

2009-02-25 @ 20:15:33
URL: http://mail / facebook
Postat av: Linnea

Grattis :D

2009-02-25 @ 23:19:25
Postat av: josefine

Jag hörde detta från Steph, eller läste. :P

Du förtjänar det verkligen!

Sjukt duktig är du, väldigt vacker!

Lycka till i framtiden, hopas det går bara bra för dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback