hallelujah

jag är rätt glad. samtidigt som jag är fett äcklad. men just nu överväger det glada det ledsna.
FÖR JAG SKA TILL ROMME PÅ LÖRDAG OCH ÅKA SNOWBOARD MED ANDREA!!! fattar ni hur otroligt stort och kul det är för mig?! jag har inte fått åka på över 3 år! helt underbart, och att jag kommer vara fruktansvärt jävla kass gör ingenting, jag kommer le från öra till öra ändå. skratta och bara njuta. och ta lite bilder kanske. om jag kommer ihåg, jag lär vara i extas mestadels av tiden.

imorgon är det fredag. detta innebär 3 lektioner, mellan 08.30 och 15.45. mediaproduktion, fotografisk bild och så media kunskap. den första är ok, men sen kommer fotot, och imorgon ska man vara klar med en uppgift, nämligen att fota en låt. fett svårt, har jag kommit fram till, då låtars texter ofta bara är synonymer av det man egentligen menar, och det gör det rätt mycket svårare att fota. och så handlar det ju väldigt mycket om tolkning också, och att få fram vad man själv känner i låten. men det bästa med denna uppgift, det är att jag inte ens valt låt ännu.

nu ska jag sova, kom hem för drygt en timme sedan från en visit hos min nyfunna vän hanna. det vart visst väldigt kort, men bättre än inget! :) och jag hoppas helt enkelt det blir snart igen.


hallelujah, och jeff buckley gör den så ruggigt bra.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hm, jag kanske borde testat att använda soppan som ansiktsmask? Kanske hade resulterat i superfin och len hy, vem vet =P

2009-02-06 @ 07:36:03
URL: http://lineroolz.blogspot.com/
Postat av: Karin

Snowboard är det enda rätta sättet att ta sig ned för backen!

2009-02-06 @ 15:47:37
URL: http://karincicilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback