on a monday, i am waiting

jag har hittat ny jättebra musik - Tegan And Sara. jag tar för givet att jag som vanligt är skitefter, men ja, bra grejer!

Jennifer på MIKAS har ännu inte svarat ifall jag kan komma just den här måndagen, men jag antar det kanske är lite för mycket begärt att hon redan efter typ 3 timmar efter en ledig helg ska skriva till mig. så idag blir det nog inge stockholm för mig, nej gränby och en feet hamburgare på max hos lina. jag är så grovt efter även där, jag har nämligen aldrig ätit på max. det är sant, mc donalds har liksom haft mig i sitt välde. men idag bryter jag mig alltså loss och lämnar donken för max, har hört att han är både fräschare och godare.

jaha... just det, ang gårdagen (vaddå "ang", jag har inte sagt en grej som har med gårdagen att göra..?), så var jag ju och "tränade". det var iallafall vad de kallade det, men förlåt, friskis och svettis bas kan fan inte katogoriseras som träning, det går fan inte. det var vad jag skulle vilja kalla "medelålderskvinnor som vill känna att de gör något nån kväll i månaden"- gruppterapi. typ. jag måste dragit ner medelålder med minst 20-30 år, och jag bad till gud att ingen jag kände skulle komma in för att hämta en boll eller nåt i förrådet och se mig där. jag kollade klockan ungefär 138 gånger och efter 54 minuter fick jag springa ut och till bussen. promenaden till station var nog mer ansträngade än det såkallade "passet". men ja, nu vet jag det, inget mer friskis och svettis för mig.

nej nu ska vi tydligen dra oss mot gränby och jag ska förlora min max-oskuld. gött!

Kommentarer
Postat av: Anna (ingen du känner, brukar läsa din blogg)

Haha, kände mig också skitfånig på F&S-baspass. Alla var minst 30 år äldre än mig. Det är rätt synd, det är ett bra pass att börja med om man missat en del pass när man varit t ex förkyld, eller ett man tar efter ett intensivpass etc. Du får inte gå på vanliga medelpass? Dom är jättebra!

2009-02-16 @ 16:46:51
Postat av: sabrina

tegan and sara är skitbra! deras nya album är typ den bästa, jag älskar i was married, nineteen och like o, like h .... :D

2009-02-16 @ 17:15:41
Postat av: Amalia

Hej Fanny!

Gu vad kul att du får börja träna, minns själv hur skönt och roligt det var, även om det för mig tyvärr snabbt blev tvån gsmässigt igen. Men iaf. Du vi MÅSTE göra något åt anorexivården i Uppsala! Fler ska inte behöva lida. Vuxen suger K*K! Det kan ingenting, de är helt klart INKOMPETENTA när de gäller sjukdomen, man skulle nog lika gärna kunna prata med en random person på stan liksom.

/ Ha de bra Puss <3 Amalia

2009-02-16 @ 18:21:46
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

ÄLSKAR Tegan and sara :') så mycket minnen och känslor. Du borde gå på medelpass med mig på friskis!

2009-02-16 @ 20:06:16
URL: http://nubbly.wordpress.com
Postat av: LP

Och en grej till, haha, jag har fan bara käkat på max 1 gång. Aldrig på burgerking. Hur låter det? Nej fan, MCD (om någonting utav det) ftw.



Bör kanske tilläggas att jag bara bor 20 minuter från stan (där alla 3 finns) och är där ungefär 4 gånger i veckan minst.

2009-02-16 @ 22:06:34
URL: http://standupstraight.blogg.se/
Postat av: Amalia

Läste din kommentar i min blogg. Men du fattar inte hur dte är att stå där, efter man för 1000:d gången hört att man INTE SKA GÅ UPP I VIKT BARA AV MAT, gått upp 1,2 kg, på mat. och att sedna få stå och försvara VARFÖR man gått upp. Att höra ATT MAN EGENTLIGEN BORDE HA GÅTT NER. Det gör ju alla andra patienter som de har när de börjar äta.

De säger egentligen att jag äter för mycket men att det inte gör något nu när jag ändå ska gå upp.

Jag förbannar den dag då jag tvingades lämna BUP och skickades till till Vuxen. Fanny, du MÅSTE fixa det innan du fyller 18. Lova det?

/Amalia

2009-02-16 @ 22:09:01
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha jag har samma erfarenhet av baspassen hos f&s! Men medel/puls/alla andra lite hårdare pass är mkt bättre. Men allt beror på ledaren, en dålig ledare förstör allting.

2009-02-17 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback