dilemma a lá fanny

jag vill vara sådär cool som tjejerna i musikvideos; kunna skrika "var dig själv och skit i alla andra!"
jag vill vara sådär snygg och självsäker som skönheterna som går Victorias Fashon Show.
jag vill vara sådär avslappnad och skön och positiv som de populära tjejerna jag ser varje dag och som killarna hänger efter.
jag vill vara sådär duktig och perfekt som föräldrar vill ha sin dotter.
jag vill jag vill jag vill.
synd bara att just jag föddes som fanny margareta roethlisberger holm - för oj vad hon inte är allt det där!
och ja? jag har fett dåligt självförtroende, det handlar inte om bekräftelse, så håll bara käften om det är det enda ni har att säga.
jag vill helst av allt bara försvinna, faktiskt.
samtidigt som jag vill döda alla som gör mig det här och sen bara leva, precis som jag vill.
men på ett sätt vill jag alltså bara vara allt det där jag inte är.
what a dilemma, i know...

Kommentarer
Postat av: Anonym

har följt din blogg ett tag och i och med det här inlägget kände jag mig träffad. dom som säger att sånt där inte är jobbigt borde inte säga något alls...

2009-02-09 @ 15:47:41
URL: http://tinysecrets.webblogg.se/
Postat av: someone

ingen är perfekt, ingen kommer någonsin vara perfekt. alla har något som dom vill förbättra. de som har ett bra utseende vill inte tas för bara utseendet utan för allt det har inuti. dom tjejerna som du tycker har så sjukt fina kroppar har något som dom också vill förbättre som dom är missnöjda med. och så kommer vi alla att alltid känna om våra kroppar. just därför är det lika bra att acceptera sig själv som man är. för ingen är och ingen kommer någonsin bli perfekt. du är fin som du är, och det kommer du alltid vara.

2009-02-12 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback