FF

- som i FredagsFest, såklaaart.

nu är jag hos andrea. hon springer runt i leopard-bikiniöverdel och kortkort jeanskjol - hett! - och sticker då och då in huvudet för att fråga om guldig ögonskugga går bra eller så visar hon gamla saker från sin "pappas tid". bild på detta kommer senare, för ja jag var tvungen att fota.

ikväll blire fest, komsi komsi, slå bara en pling eller kasta iväg ett sms först.

jag har ett litet orosmoln på min annars så fina blåa himmel... NÄR FAN SKA JAG HINNA PLUGGA TILL TEXTKOMMUNIKATIONSPROVET?! som vi ju då har på tisdagmorgon. innan dess? vad jag ska göra? ja, imorgon blir det förhoppningsvis sängen tills lunch, sen stan och träffa en av alla min modellande vänner (avis, öhneej?) och på söndag har jag fixat mig en dejt (på felfri engelska, förövrigt) med SS. och på måndag går jag i skolan från halv 9 till 5, och sen kommer ditte för disney-mys innan hon åker hem (dit hon nu bor nuförtiden) igen. jag vet att jag kanske borde prioritera annorlunda, skola först osv, men jag får så dåligt samvete när jag inte träffar vänner, är lite orolig att om jag inte är med dem så ska de sluta fråga om vi kan ses. rätt löjligt egentligen, inser jag nu när jag skriver, men ja... skitsamma, jag klämmer in plugget. lör - sönkväll är jag förhoppningsvis ledig, jag måste faktiskt ta skolan på allvar.
iallafall lite.

nej nu ska jag joina min bästavän. du och jag - vi kanske ses ikväll?

Kommentarer
Postat av: jesus

den som väntar på nått gott - kan dra åt helvete.

du verkar leva livet nu fanny, gör mig glad

2009-02-21 @ 03:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback