old times

okej, är det nu jag ska säga "åh vad skönt jag äntligen är frisk"?
för ha! no way. det fnns ingen entusiasm alls, ingen glädje och inget hopp.
okej, lite ljuger jag nu kanske. visst jag är skitglad att jag nu har något man kan likna med ett normalt tonårsliv, sure. men hur jävla kul är det att inför varje utgång, inför varje klädbyte, inför varje toalettbesök, inför varje dusch, inför varje passering av en spegel eller fönster, inför varje gång jag måste se mig själv helt enkelt, att inför alla dessa tillfällen kämpa mot brännande tårar? inte så jävla kul, kan jag meddela.

jag har inte många bilder från tiden då jag var som sjukast. dels för att jag var inlagd, såklart, men också för att ingen ville ta bilder på mig. fast så himla mager var jag faktiskt inte, jag trodde att jag hade ett jättelågt bmi, men nu när jag räknar efter ser jag att det var ju 14,5. inte särskillt farligt... nu har det höjts mycket, för mycket. och hallelujah alla är såå glada, för att jag äntligen ser normal ut och lalala. men jag då? jo jag vantrivs och jag har sovit bort både gårdagen och dagen idag. tyvärr funkar det inte så bra, jag är ju fortfarande kvar, och det gör så ont att känna. så ont att vara medveten om att bättre än såhär blir det inte. in your face fanny, du tvingas härmed att leva i denna äckliga kropp.

de här bilderna togs ändå ett halvår innan jag blev inlagd, jag hade alltså x antal kilo mer på kroppen.




det var inte fint. det var inte, inte, inte fint, fanny.
okej, så långt är jag villig att hålla med, men nu??
nu är det groteskt, nu är det bara äckligt.
jag vill inte ens visa bilder, för jag skäms så.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så jävla vacker nu fanny, där såg du faktiskt hemsk ut. Nu är du helt underbart fin. Du skulle tom behöva några kilon till på kroppen, tycker jag. I've been there, jag vet hur ont det gör, men vad är ett liv med sjukhus? Bättre att anpassa sig till en normalvikt än att ligga inom sjukhusets väggar för resten av livet.

2009-02-15 @ 15:56:29
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com
Postat av: ..

fy i helvete vad äckligt!

2009-02-15 @ 16:13:51
Postat av: Saga

Jag kan faktiskt inte säga att det där var fult.

Men jag kan inte heller säga att jag tänker "friskt".

KRAMAR<3

2009-02-15 @ 16:47:02
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fanny --- alla kommer att kommentera exact samma sak men höredu, det är INTE fint att vara sådär smal. Absolut inte, speciellt när man är så JÄVLIGT SNYGG som du är nu.

2009-02-15 @ 18:04:28
Postat av: Anonym

kött fy faan

2009-02-15 @ 19:07:29
Postat av: Anonym

En gråga som kanske inte riktigt hör till själva ämnet men vart är bilderna tagna? Jag och min familj var på semester i thailand och på bilderna är du lik en tjej som jag såg där. Blev bara lite nyfiken.

Du är så mycket finare nu Fanny!!! Ta hand om dig tösen.

Kram

2009-02-16 @ 11:41:16
Postat av: ebba

oj oj oj. när mitt BMI va så lågt va ja inte ens i närheten av såå smal....

tycker du ä en stark tjej trots alla motgångar, iaf va ja uppfattar av att läsa din blogg.

lycka till me modellandet!

2009-02-17 @ 13:22:24
Postat av: skurken

-----> SAGA. Saga din jävla idiot, du vet verkligen hur man uppmuntrar någon, jävla idiot må du dö oskuld äckel

2009-02-17 @ 15:58:46
Postat av: Siri

Hej Fanny! Jag vill nu bli din kompis och jag är en generös kossa. Jag delar gärna med mig av min kroppsvikt. :) Hör av dig :D

2009-02-19 @ 21:14:12
Postat av: Siri

Hej Fanny! Jag vill nu bli din kompis och jag är en generös kossa. Jag delar gärna med mig av min kroppsvikt. :) Hör av dig :D

2009-02-19 @ 21:15:37
URL: http://toomuchbodyfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback