jag lever!!

över ett dygn sedan jag skrev, ojsan. vad jag har gjort? sovit och ätit. iallafall idag. och lekt i photoshop. jag är seg och degig och trött. inte alls taggad på skola, och visst det är flera dagar lov kvar, men på måndag börja det igen. och rullar på ända tills påsk. ang skolan så har jag faktiskt börjat läsa i mina provpapper, och jag blev allt lite förvånad att det nästan var riktigt intressant.

igår överraskade jag steph. mamma skjutsade dit mig efter middagen, fulladdad med väska, påsar och dator. knackknack - steph öppnar och ser för några sekunder väldigt frågande ut. sedan fick jag en bamsekram och så flyttade jag in för natten. tänk vad en sådan liten handling kan göra någon glad, helt oväntat stod jag där framför hennes dör och jag själv var ju självklart minst lika lycklig att få över 12 timmar tillsammans med min vän. vi nördade oss rätt rejält - vi satt vid varsin laptop och redigerade bilder. hon lärde mig lite av hennes knep och jag kunde faktiskt visa henne lite smått och gott att trixa med. och så lånade vi hennes pappas kamera(en sprillans ny nikon D80), med blixt och stativ. vi var ju rätt oförberedda och ostylade. så vi bestämde oss för att bara latja och ha kul, vilket vi lyckades himla bra med!

nu är jag nyduschad och fräsch. mamma frågade om jag ville hänga med och träna ikväll, och egentligen borde jag verkligen, har som sagt inte rört mig många metrar idag inte... men jag är så otroligt lat. så nej, ingen träning för fanny.

Kommentarer
Postat av: b

VILL VILL SÅ GÄRNA HA EN UPDATE PÅ MIKAS'S BESÖKET! PLEASE! :)

2009-02-19 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback