yesterday

vad gör ni den 14 februari en kall, vit natt? just det, det är alltså alla hjärtansdag också.
jag gjorde som sagt så att jag åkte till stan för en middag med helal och siri. på tåget kom vi på hur genomkorkat det var av oss att inte boka bord just exakt denna lördag. men vi fixade med charm in oss på amazing thai och där stannade vi till strax efter halv 11. och ja, de hade då stängt sedan länge, plockat undan buffé, släkt alla lampor och städat hela restaurangen. när vi fått antalet blickar och fattade vinken att efter över 3 timmar sittande och mumsande så kanske också vi borde förflytta oss därifrån. vi hade ju hoppats på fest eller så, men nää, hem till knivsta vart det. det slog oss då också att vi lika gärna kunde käkat på grekens här hemma och då sparat 50 kr var (och ätit godaste moussakan). men ja, vi kände oss helt enkelt lite coolare som åkte in till stan.

jag hade hur som jättetrevligt! *tänk att jag, som bara är 16 snart 17 år gammal får uppleva något sånt här?! är inte det helt otroligt?* sen är det nog den bästa boten mot jag-är-så-ensam-på-alla-hjärtansdag-deprissonen. ja, att umgås med riktiga vänner alltså.


kek at the amazing place


siri fick iallafall en ros, det var mer än vad vi andra fick


Kommentarer
Postat av: Siri

Ja men nu var jag ju så sannings enlig att jag inte tog den, utan faktiskt ställde tillbaka den i sin vas efter the photo session, ;) haha! Men man kan ju låtsas, att jag fick den av värsting snyggingen, typ vaktmästare som du flirtade med utanför fönstret :O huuuhu!

2009-02-17 @ 12:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback