"vad vore världen utan män?"

man kan inte annat än älska petra mede efter kvällens melodifestival. jag har varit skeptisk till hennes humor, men nu har jag alltså ändrat mig. hon var klockren!!
favoritcitat från kvällen är utan tvekan; "vad vore världen utan män? jo, det vore en värld utan våldsbrott och full av lyckliga, tjocka kvinnor."

jag fick sellis av andrea, med sig hade hon godis, och tillsammans såg vi alltså melodifestivalen och kollade på bilder och videoklipp som tydligen spelats in under natten. jag glömde nämligen min kamera hos henne igår, där festligheterna uppenbarligen pågick efter det att jag tagit mig hem (hur är det ens möjligt, tänker ni nu, och ja, en himla bra fråga). nu ska vi se på charlie wilson´s war och sen somna så sött.

imorgon är sista dagen på lovet. jag kommer ägna den mestadels åt plugg, är det inte fantastiskt? nej men vänta! min söta bror fyller ju 11 också, och det ska vi fira, såklart. oj, nu har andrea väntat tillräckligt länge, ska sluta skriva och dra igång filmen! XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det hos MIKAs??

2009-02-22 @ 08:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback