yo-yoo-yooo

vi har fett tråkigt. och med "vi" menar jag elin och jag, och med "fett tråkigt" menar jag helt enkelt just precis det att vi har tråkigt, för vi har håltimme, dock vid helt fel tidpunkt. klockan 2 börjar matten, och vi har inte haft något att göra sedan tjugo över 10 då vi fick lunch. eller jo, vi har varit duktiga ett tag, och vi "gick på promenad" i typ 7 minuter och 34 sekunder, eller vad det kan ha varit.
elin är så ambitiös och motiverad. hon sitter här bredvid mig och läser "världens tråkigaste och sämsta bok", som hon själv kallade det, som vi ska ha läst klart tills på onsdag. offrad för hederns skull, någon som läst den? om inte - gör det inte. om - jag fattar inte på något vis varför fan ni läste den frivilligt.

Kommentarer
Postat av: elin

ja det är fan helt sjukg, jag som trodde mia hade bra smak på böcker. fel hade jag, plågad är jag. ses imorgon!

2009-02-09 @ 18:14:12
URL: http://itselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback