you never know...

...vem som läser din blogg till exempel!

jag blir lika paff varje gång någon säger att "jag läste på bloggen att.." och det känns allt lite läskigt att alla faktiskt kan läsa precis allt jag skriver här. men, jag skriver ju inte allt jag känner eller allt jag gör (tro det eller ej). att bloggen vore som en dagbok - det är ju aningen överdrivet. en dagbok läser ingen annan, iallafall ska ingen annan läsa den, och där skriver man mycket mer "ärligt och rakt på sak".
så varför fan skriver jag då blogg?
uppmärksamhet och bekräftelse - skulle nog de flesta av er svara. men nej, faktiskt inte. jag tog ju bort bloggen, jag tog bort den för alla elaka kommentarerna och jobbiga fördomarna som uppstod. men sedan kände jag att äh, jag startar om. men skriver inte allt så himla seriöst. så nu är jag ju då tillbaka - snyggare, roligare, och bättre än sist - och jag vill nu klargöra två saker;
1)  jag skriver inte allt, verkligen inte. det ni får läsa är en rätt stor del. men jag skulle tex aldrig skriva personliga saker om folk i min närhet. om de kan skadas av det, vill säga.
2) jag är såå inte grav-allvarlig alltid. snälla, ni som känner mig lite vet faktiskt att jag inte tycker att en tappad piercing eller ett citat från melodifestivalens programledare är något sådär jätteintressant. men - ni borde då också veta att jag pratar alltid, och inte allt för sällan om oviktiga grejer. och just därför skriver jag kanske lite så också, för att det är jag, helt enkelt.

kvällen var föresten mycket bra. nu ska jag sova gott och imorgon ska jag äta sushi med nån random brud som typ tvångsgästar mig.. vet inte vem hon är, bara en stalker som varit på mig den senaste tiden. men eftersom hon skulle ta med sig sushi och godis så släpper jag väl in henne, för den här gången.
XoXo (hon som spelar jenny är 93a. om man ändå var så snygg för ett år sedan, tänk vad snygg man vore nu!)

Kommentarer
Postat av: nora

Visst är det :S Fin blogg besök gärna min !<3

2009-02-28 @ 14:20:20
URL: http://noraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback