Återkomsten!

jag vet inte hur ni har hittat hit igen, men eftersom det är samma adress som innan så kan det kanske inte ha varit allt för trixit. ja, som ni ser så klarade jag mig inte utan bloggen, ja behöver skriva av mig!
jag kommer skriva om precis exakt det som poppar upp, ibland är det sjukdomsrelaterade grejer, ibland helt ointressanta vardagsnöjen jag väljer att berätta om, och ibland kanske det är någon bild från någon fotografering. jag klämmer säkert in någon favoritkommentar eller något fint citat, antingen kläckt av mig själv eller av någon i min omgivning.

jag vill också poängtera att jag skriver inte alltid dö-seriöst, men jag förstår självklart att det är svårt att veta när jag skämtar och när inte, eftersom ni bara läser skrivna ord och inte ser mina uttryck eller mitt kroppsspråk. men ta helt enkelt allt ni läser med en nypa salt, även om det till 99 % stämmer det jag skriver här. och om jag nångång slänger in något i stil med "dagens outfit" eller så, då hoppas jag ni ser ironin i det hela :)

ja, dags för mig att avlsuta detta hej-jag-är-tillbaka-inlägg. jag är hemma och sjuk idag och tänkte ta och dra på en film (det kommer inte bli av, för antingen kommer jag gå ner och leta efter glass eller godis eller nåt, eller så kommer jag somna). jag ska bara fixa några olika kategorier att placera de olika inläggen i, det var något jag helt missade att man kunde då jag skrev den gamla bloggen. eller ja, jag kom väl på det efter sisådär 600 inlägg eller nåt, och då var jag inte så taggad att en och en lägga in dem i olika kategorier.

förresten, vad sägs om designen?


Kommentarer
Postat av: elin

hahahah älskar att designen är lite gucamole-inspirerad (måste säga att den är mycket snyggare, dock) jag är jätteglad att bloggen är tillbaka, ny och fräsch! hoppas influensan går över snart. puss!

2009-01-27 @ 16:01:03
URL: http://itselle.blogg.se/
Postat av: :D

very good gummisnodd :D you go girl!

2009-01-27 @ 16:13:02
Postat av: Emilia

kul att du är tillbaks :D

2009-01-27 @ 16:17:21
Postat av: Anonym

snyyyggt!

2009-01-27 @ 16:51:15
Postat av: sofia

fannnncyy! whats poppin? hahaha. bra med ny blogg säger jag! pussssssssss

2009-01-27 @ 19:52:29
URL: http://somaire.blogspot.com
Postat av: Anonym

"Flickan gud glömde", fått det från boken? :)

2009-01-28 @ 17:39:10
URL: http://flashh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback